Известие

Collapse
No announcement yet.

климатроник 156-не работи

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • климатроник 156-не работи

    Имам проблем с климатроника не иска да включи компресора а лампичката на кобчето светва.Моля за съвет.
    алфа 166 2.4 JTD 150 к.с. 2002г.

  • #2
    Погледни това: http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=33172

    Има сходство известно
    Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
    Lancia Kappa JTD '98 -

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
      Погледни това: http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=33172

      Има сходство известно
      Благодаря много.Само да попитам още нещо-къде точно се намира това пеле което е за климатроника и перката?
      алфа 166 2.4 JTD 150 к.с. 2002г.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от wenss Покажи съобщение
        Благодаря много.Само да попитам още нещо-къде точно се намира това пеле което е за климатроника и перката?
        Отиди да ти я надуят да видят, щото ако работят релетата и бушона, значи нема фреон и имаш дупка някъде!
        Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

        Comment


        • #5
          Значи-проверих си всичките бушони-наред са си,проверих и релето което е за климатика,отпред до акумолатора-и то е здраво,но забелязох че когато се включи климатика на една от клемите за бубината на това реле не идва минус-а някакви си 6 волта,а на другата имаше постоянно 12 волта.Когато дадох на късо другите две клеми-тези които са на контактите на релето муфата на компресора се включи/причатка/.Незнам какво да правя.
          алфа 166 2.4 JTD 150 к.с. 2002г.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от wenss Покажи съобщение
            /.Незнам какво да правя.
            Горното мнение прочете ли го
            Там си пише точно кво. То няма какъв повече съвет да получиш. Иди в някой сервиз за автоклиматици.
            Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
            ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
            Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Versace Покажи съобщение
              Отиди да ти я надуят да видят, щото ако работят релетата и бушона, значи нема фреон и имаш дупка някъде!
              Отидох, надуха я и изпуска от маркуч незнам си къв под високо налягане - цена 209 лв. без труд ! това в Дружба 1 митвас ! Някой идея за алтернатива с маркуча или добър майстор в дружбите ??? мерси

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от wenss Покажи съобщение
                Имам проблем с климатроника не иска да включи компресора а лампичката на кобчето светва.Моля за съвет.
                когато е малко нивото на фреона и може да не си направи необходимото налягане и затова да не включва или да включва чат пат......отиди си на профилактика да те закачат на машина. И без това преди лятото е добре да бъдат наред нивото на фреона и маслото!
                NESH
                156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap

                Comment


                • #9
                  Колеги,разбрах какъв е проблема.Оказа се,че датчика/пресостата/,който се намира под десния фар се е скапал и не дава на компресора и на вентилаторите да тръгнат.Сега ще си търся такъв датчик но незнам точно от къде-става въпрос за Пловдив.Ако някой се е сблъсквал с този проблем моля да помага.

                  ---сега съм си направил 2 мостчета и с тях си включвам климатика и вентилаторите от буксата за този датчик
                  алфа 166 2.4 JTD 150 к.с. 2002г.

                  Comment


                  • #10
                    Ама си сигурен, че имаш фреон достатъчно?
                    Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                    Lancia Kappa JTD '98 -

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                      Ама си сигурен, че имаш фреон достатъчно?
                      Да абсолютно.Проверих ме го и дори малко доля майстора.Проблема е в този датчик а незнам дори как точно се казва за да го потърся в нета.
                      алфа 166 2.4 JTD 150 к.с. 2002г.

                      Comment


                      • #12
                        Пресостат му викат някои. А буквално в превод е 'четворен ключ за налягане'.
                        Странно как и двете му функции са отказали - и за компресора и за вентилаторите.
                        Last edited by didod; d.m.y г., 19:29.
                        Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                        Lancia Kappa JTD '98 -

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                          Пресостат му викат някои. А буквално в превод е 'четворен ключ за налягане'.
                          Странно как и двете му функции са отказали - и за компресора и за вентилаторите.
                          Ами и аз това се чудя.Сега съм с мосчета/до като не си намеря въпросния датчик/и няма проблеми-духа си много студено.
                          алфа 166 2.4 JTD 150 к.с. 2002г.

                          Comment


                          • #14
                            Между кои кабели са мостчетата, помниш ли? Кои 2 за компресора и кои за вентилатора?
                            Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                            Lancia Kappa JTD '98 -

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                              Между кои кабели са мостчетата, помниш ли? Кои 2 за компресора и кои за вентилатора?
                              Значи между сивобял и селенобял е за компресора,а между 4ерен и чернолилав е за бавната степен на вентилаторите,а за бързата за черен и жълт.Значи като се включи климатика от копчето на сивобелиа кабел идва плюс и от там се включва и компресора,а на червениа дебел кабел има постоянно минус при контакт-дори и да не е натиснато кобчето за климатика.Проблема сега с тези мосчета е,че постоянно ми са включени вентилаторите,но и това ще се побългари с реле ако не намеря този датчик.
                              алфа 166 2.4 JTD 150 к.с. 2002г.

                              Comment

                              Working...
                              X